Andreea Bostănică este o influenceriță cunoscută din Republica Moldova, care a început să se facă remarcată în mediul online la vârsta de 13 ani. De atunci, ea a reușit să strângă o comunitate impresionantă de fani, în special pe platforma TikTok, unde are peste 5 milioane de urmăritori.
Pe lângă faima pe rețelele sociale, Andreea a avut și succes financiar. La doar 18 ani, ea și-a permis să își cumpere un penthouse și un apartament în Chișinău, dar și o locuință în București. Astfel, tânăra influenceriță a reușit să-și îndeplinească visurile și să se stabilească în locuințe de lux.
„Vă spun cu mâna pe inimă. Faptul că nu am luat 10 și 9 la BAC nu m-a încurcat absolut deloc să îmi procur recent trei apartamente în Chișinău, un penthouse pe lângă ele. Zilele astea primesc actele pentru a-mi cumpăra primul apartament în cea mai bună zonă din București. Nu mai vorbesc de mașina pe care mi-am luat-o. Eu când mi-am luat mașina nici măcar nu terminasem clasa a XII-a, ca să înțelegeți. Dar vouă baftă la învățat și la învățat pe de rost texte. Multă, multă baftă’, a spus Andreea Bostănică, în mediul online.
Recent, Andreea Bostănică a susținut examenul de bacalaureat, dar nu a obținut note foarte mari, ceea ce a stârnit critici din partea unor internauți. Cu toate acestea, ea le-a răspuns că succesul ei nu se datorează notelor școlare, ci banilor câștigați din activitatea de influencer și alte afaceri online.
„Toată România și Moldova vorbește că Andreea Bostănică a luat 4 la BAC. Dar am venit aici să vă spun că îmi pare foarte rău să vă dezamăgesc. Cu ajutorul lui Dumnezeu, chiar am luat BAC-ul. Pe mine chiar nu mă afectează că am luat 7 la Română. Gândindu-mă că dacă nu l-aș fi dat, viața mea nu s-ar fi schimbat absolut deloc. Faptul că nu aș fi dat BAC-ul nu mă încurca să fiu la fel de fericită, să îmi permit orice vacanță, să îmi permit orice haine, pantofii pe care îi vreau, mașina visurilor mele, brățări, ceasuri”, a declarat Andreea Bostănică în mediul online.
Această poveste de succes a tânărului influencer demonstrează cum mediul online poate oferi oportunități financiare impresionante pentru cei care reușesc să atragă un public mare și să valorifice corespunzător această prezență pe social-media.