Experiența prin care a trecut scriitorul Florin Lăzărescu la un magazin Lidl este cu adevărat neobișnuită. După ce și-a făcut cumpărăturile, acesta a observat că pe bonul fiscal apăreau 19 bucăți ale aceluiași sortiment de pâine, în loc de una singură pe care o cumpăraseră. Cu toate acestea, nu a remarcat inițial această eroare.
Când a constatat că îi lipsea un produs din pungă, scriitorul s-a întors la casa de marcat și a discutat cu casierița despre eroarea din bonul fiscal. Angajata i-a explicat că a introdus codurile produselor greșit, tastând în locul pâinii codul aferent rodiilor. Acest lucru a dus la apariția eronată a 19 pâini pe bonul fiscal.
După identificarea greșelii, casierița i-a returnat banii pentru produse și i-a emis un nou bon fiscal, de această dată corect. Situația poate părea amuzantă sau incredibilă, dar este un exemplu de eroare umană care poate să apară în orice activitate comercială. Scriitorul Florin Lăzărescu a făcut experiența publică pe rețelele sociale pentru a împărtăși această întâmplare neobișnuită cu ceilalți.
„Știam că se scumpesc lucrurile de nu-ți vine să crezi, dar 113 lei o pâine la Lidl parcă e cam mult 🙂. Eu nu mă uit de obicei pe bon, dar am observat un produs lipsă în sacoșă și am căutat pe bonul electronic să văd dacă mi l-au bătut la casă. Nu era pe bon.
Am văzut însă prețul pâinii. M-am întors, vânzătoarea mi-a zis senin că a bătut codul de la rodie și mi-a dat banii înapoi”, a notat scriitorul Florin Lăzărescu pe contul său de Facebook, alăturând o fotografie cu bonul fiscal.
Scriitorul Florin Lăzărescu a avut parte de o altă surpriză neplăcută chiar și după ce a discutat cu casierița de la Lidl despre eroarea din bonul fiscal. După ce a ajuns acasă, el a observat că pe bonul fiscal erau trecute doar 17 pâini în loc de cele 19 corecte. Cu alte cuvinte, casierița nu a corectat complet eroarea și a continuat să-l taxeze pentru două pâini în plus.
Atunci când a încercat să clarifice această situație, casierița a explicat că a scăzut banii pentru cele două pâini din cauza faptului că clientului nu i-a plăcut produsul. Acest lucru pare a fi o justificare pentru a evita să revină la prima eroare din bonul fiscal, și anume afișarea a 19 bucăți ale aceluiași sortiment de pâine.
În cele din urmă, situația poate fi interpretată ca o confuzie sau o greșeală a angajatei de la casa de marcat, care nu a reușit să corecteze complet eroarea și a oferit o explicație care nu a fost satisfăcătoare pentru client.
Ce a notat casierița Lidl la motivul returului produselor
„Doamna m-a înșelat până și la refacerea bonului 🙂. M-am uitat online, a scăzut 17 pâini din 19 trecute pe bon, nu 18. Eu am luat în pungă una singură, dar cum să mai demonstrez azi că ieri nu erau două? Iar la motivul returului scrie că nu mi-a plăcut pâinea 🙂”, a mai precizat scriitorul ieșean Florin Lăzărescu.